Zařazeno v kategoriích: Vybíráme pro Vás LINHAI
Linhai M570L EPS EFI E5 RED
Víc síly, víc výkonu a spoustu technických vylepšení přináší Linhai M570L EPS s posilovačem řízení a novým silnějším motorem. Nová alu kola podtrhují atraktivitu stroje, zcela přepracovaný digitální displej zobrazuje informace čitelněji a přehledněji. Řadicí páka nyní padne ještě lépe do ruky a umožňuje přesnější řazení. Vyšší světlá výška zlepšuje terénní průchodnost. Prodloužený rozvor a pohon 2x4/4x4 s uzávěrkou diferenciálu si poradí i s drsným terénem. S elektrickým posilovačem řízení, výbornou ovladatelností, vysokou užitnou hodnotou a vyhlášenou odolností se Linhai M570L EPS řadí mezi top favority střední třídy.
Nový jednoválcový motor má dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Vstřikování paliva Delphi přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech.
Elektrický posilovač řízení usnadňuje řízení a přispívá k pohodlí jízdy. Řízení vyžaduje menší námahu a ani dlouhá jízda vás neunaví. Posilovač řízení také funguje jako tlumič nárazů do řídítek. Když přední kolo narazí na kámen, díru či pařez, většinu energie pohltí posilovač a náraz vám nevyrazí řídítka z ruky.
Spolehlivý elektricky přiřaditelný pohon 4x4 zajišťuje optimální trakci na jakémkoli povrchu. Stisknutím tlačítka na řídítkách je výkon motoru přenášen na obě nápravy, kdykoli potřebujete zvýšenou sílu záběru. A v nejtěžším terénu, kde už ani pohon 4x4 nestačí, máte k dispozici elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu. Pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů je navíc k dispozici i silný redukovaný převod.
Snadno ovladatelná elektrická uzávěrka předního diferenciálu vás dostane z bahna a těžkého terénu, pokud se některé z předních kol začne protáčet. Po zařazení pohonu 4x4 a zapnutí uzávěrky zabírají kromě zadních i obě přední kola, což vám umožní s jistotou vyjet, projet, vyšplhat, zdolat cokoli.
Výborná průchodnost terénem a vysoká stabilita v zatáčkách a při rychlé jízdě. Vynikající podvozek se širokým rozchodem a tuhý rám s nízkým těžištěm zajišťují příjemné řízení a snadnou ovladatelnost. Nezávislé zavěšení všech kol s vysokými zdvihy pérování a zvětšená světlá výška vás nadchne pokaždé, když opět zvítězíte nad terénem, kam jste si předtím ani netroufli. Výkonný čtyřkotoučový brzdový systém vás spolehlivě zastaví, ať už brzdíte z vysokých rychlostí nebo s těžkým přívěsem z prudkého kopce.
Moderní LED osvětlení podtrhuje atraktivní design čtyřkolky. LED světla pro denní svícení efektně doplňují agresivní vzhled vysokovýkonných dvojitých projektorových světlometů, a společně s LED blinkry dávají stroji dospělý vzhled. Vysoce svítivá LED technika je použitá také u zadního osvětlení.
Na výletech i při každodenní práci je k dispozici velký uzavíratelný úložný prostor za zadní sedačkou. Své věci tak máte neustále po ruce, vždy připravené k použití, když je budete potřebovat.
Digitální LCD displej je kompletně přepracovaný, aby zobrazoval informace čitelněji a přehledněji, a poskytuje všechny důležité údaje: rychloměr, otáčkoměr, ukazatel počtu ujetých km, ukazatel najetých motohodin, indikátor pohonu 2x4 / 4x4, teploměr chladící kapaliny a digitální palivoměr. Samostatné kontrolky signalizují zařazenou rychlost, zpátečku, neutrál, polohu Parking, nedostatek oleje, rozsvícení dálkových, směrových a výstražných světel; nechybí kontrolka motoru.
Přes velmi příznivou cenu nabízí Linhai M570L EPS bohatou výbavu již v základu. K ní patří elektrický posilovač řízení, ocelový přední nárazník, designová alu kola se značkovými pneumatikami, elektrický naviják 3000 lbs a dálkovým ovládáním, tažné zařízení, kryty páček a rukou, designová zpětná zrcátka, ocelové nosiče vpředu a vzadu, LED světla pro denní svícení, LED blikače a LED koncová světla, USB zásuvka, 12V zásuvka a praktická akustická signalizace blikačů a zařazené zpátečky.
Výrobce | LINHAI |
Oficiální stránky výrobce | www.atv-linhai.com |
Typ motoru | 4taktní |
Objem motoru | 499.5 ccm |
Příprava palivové směsi | Vstřikování |
Počet válců | 1 |
Počet ventilů | 4 |
Chlazení | Kapalinou |
Maximální výkon | 27.3 kW / ot./min. |
Pohon | 4x4 |
Změna režimu pohonu | Elektrické přepínání |
Diferenciál | Přední, zadní |
Uzávěrka diferenciálu | Přední, zadní |
Změna režimu diferenciálu | Elektrické přepínání |
Druh převodovky | Automatická |
Pomalý převod (redukce) | ano |
Zpátečka | ano |
Přenos výkonu | Kardan |
Posilovač řízení | Ano - EPS |
Spouštění motoru | Elektrické |
Zavěšení přední | nezávislé, McPherson |
Zavěšení zadní | IRS / nezávislá dvojitá A-ramena |
Pérování přední | hydraulické tlumiče |
Pérování zadní | hydraulické tlumiče |
Brzdy přední | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní | 2x hydraulická kotoučová + parkovací brzda |
Pneumatiky přední | AT25 x 8 - 12 |
Pneumatiky zadní | AT25 x 10 - 12 |
Délka | 2330 mm |
Šířka | 1180 mm |
Výška | 1265 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Objem nádrže | 14.5 l |
Hmotnost | 384 kg |
Homologace pro silniční provoz | Ano - E5 (bílá reg. značka) |