Zařazeno v kategoriích: Vybíráme pro Vás QJ MOTOR
QJ MOTOR SRT 600 SX Euro 5 GREY
Zbrusu nová SRT 600 SX přijíždí do roku 2025 jako jeden z nejvybavenějších motocyklů ve své kategorii. Konstrukce tohoto motocyklu je založena na zkušenostech celého koncernu Geely v kategorii adventure a technologických inovacích, které korespondují s dnešní dobou. Jedinečný vzhled, který jej odlišuje od ostatních motocyklů nově podtrhují originální mlhovky. Další novinkou je použití radiálních brzd od firmy Brembo, které doplňují kvalitní nastavielný podvozek Marzocchi. Co se týká elektroniky SRT600 SX má nově vypínatelnou kontrolu trkace TCS, volitelné výkonové režimy (Normal a Sport) a nastavitelné ABS ve dvou variantách -Offroad a Road) Komfort jezdce dále vylepší vyhřívání rukojetí a sedadla ve třech úrovních výhřevu, Full LED osvětlení, centrální stojan a sada tří kufrů - a to vše v základné ceně motocyklu. SRT 600 SX je náš nový adventure, vylepšený ve všech směrech...
SRT 600 SX dostal do vínku zcela nový dvouválcový čtyřtaktní řadový motor, který má vyšší výkon, než původní SRT 550 X. Nový motor Vás mile překvapí až neuvěřitelným zátahem v nízkých a středních otáčkách, ale nově tento motor doslova "letí" až k omezovači. Jeho pružnost, hbitost a odezva na plyn hravě předčí ostatní motocykly v kategorii cestovních endur s motorem o objemu okolo 500 až 600 ccm. Tato pohonná jednotka je dokonce srovnatelná i s motory s větším objemem. Motor se šestistupňovou převodovkou je též nosnou částí rámu, což má za následek snížení celkové hmotnosti pro nekompromisní a komfortní zážitek z jízdy na nové SRT 600 SX.
SRT 600 SX lze omezit na výkon 35kW tak, aby mohli tento motocykl řídit i držitelé ř.p. A2.
Kvalitní a tuhé zadní odpružení je zásadní pro rychlou a bezpečnou jízdu na silnici i v terénu. Jeho kvalita musí samozřejmě korespondovat s předními vidlicemi a vše musí podpořit i kvalitní kyvná vidlice. Zadní tlumič a jeho správné nastavení následně umožňují motocyklu při akceleraci zachovat jezdci plnou kontrolu nad svým motocyklem. SRT 600 SX má sériově montovaný zadní nastavitelný centrální tlumič Marzocchi s velkým zdvihem, který všechny tyto požadavky splňuje na jedničku.
Přední i zadní brzdové třmeny dodává pro SRT 600 SX renomovaná značka BREMBO. Brzdy jsou dále vybaveny systémem ABS od firmy BOSCH. Radiálně montované přední brzdové třmeny spolu s radiální přední brzdovou pumpou a kotouči o velkém průměru vpředu i vzadu nabízí bezpečné zastavení i s plně naloženým strojem v každé jízdní situaci. Dva brzdové kotouče o průměru 320 mm vpředu a jeden 260 mm kotouč vzadu zajišťují přesně dávkovatelný a přitom silný brzdný výkon.
SRT 600 SX je podobně jako ostatní modely QJMOTOR vybaven Full LED osvětlením - počínaje hlavním světlometem, přes blinkry, až po výrazné koncové světlo. Design přední masky, denního svícení, vyzařuje agresivitu a dodává výrazný charakter tomuto zcela novému adventure motocyklu. Moderní technologie LED osvětlení je nenáročná na údržbu, zajišťuje optimální viditelnost motocyklu ostatními účastníky provozu a zajišťuje dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i v naprosté tmě.
Speciálně navržené zadní LED osvětlení navazuje na agresivní a lehký styl přední části a vytváří jedinečnou identitu adventure motocyklů od QJMOTOR. Kromě předního a koncového světla jsou samozřejmě i blinkry a další osvětlení Full LED.
Víceúčelové pneumatiky Metzeler Tourance byly vyvinuté a navržené pro velká moderní endura zaměřená na jízdu po silnici, ale i v terénu. Vylepšená struktura kostry pro lepší stabilitu při vyšších rychlostech s resistencí vůči vlnění motocyklu, ideální pro dlouhé cesty. Perfektní kombinace dlouhé životnosti a výborné trakce i při jízdě v lehkém terénu díky upravené směsi běhounu. Výborná přilnavost s lehkým a přesným řízením dovoluje jednodušší ovládání motocyklu a to za každého počasí.
Nejen v mlze, ale i za snížené viditelnosti a v noci v terénu je jízda výrazně bezpečnější s těmito LED přídavnými adventure světly, které jsou speciálně navrženy a tvarovány tak, aby se vešly pod přední masku, což je jejich ideální umístění kvůli správnému nasvícení vozovky a zvýraznění obrysů stroje pro Vaši bezpečnost. Toto umístění eliminuje i možnost jejich poškození a dodává nové SRT 600 SX výrazný osobitý vzhled.
Power módy neboli výkonnové režimy nabízí jezdcům pomocí změny palivové mapy vybírat si mezi plným nebo sníženým výkonem motoru. Zatímco plný výkon nijak neomezuje maximální výkon motoru, v režimu pro nižší výkon je maximální výkon omezen a zároveň je i mírnější reakce na přidání plynu. Jezdci se tak mohou rozhodnout pro použití režimu nízkého výkonu například za deštivého počasí, či při jízdě ve městě v kolonách a nebo využít plný výkon motoru například při sportovní jízdě. Kromě režimu Full Power (maximální výkon) je k dispozici druhý režim (Low, tedy nízký výkon)
Ochranný podmotorový kryt je vyrobený z hliníkové slitiny, je u modelu SRT 600 SX standardem. Zajišťuje jezdcům mnohem vyšší volnost při jízdě v terénu a jistotu oproti poškození motoru nárazem na překážku, a též poskytuje ochranu před odlétávajícími nečistotami a kamením. Tento podmotorový kryt spolu s padacím rámem, zesílenými blástry a zadními ochrannými rámy zajišťují nadstandardní ochranu motocyklu při jízdě v terénu.
S bezdušovými pneumatikami Metzeler Tourance obutých na 19" a 17" ráfcích vpředu a vzadu a se systémem monitorování tlaku a teploty v pneumatikách je SRT 600 SX připraven čelit jakékoli výzvě na jakémkoli typu silnice, nebo v terénu.
Všechny motocykly QJ Motor jsou od modelového roku 2024 vybaveny přístrojovým vybavením, které lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit údaje z displaye svého telefonu na přístrojový panel motocyklu. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, tak i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné si stáhnout aplikaci, která Vám po zaplacení drobného poplatku zpřístupní i tuto funkci.
Použitím dvouválcového motoru jako aktivního konstrukčního prvku podvozku konstruktéři společnosti QJMOTOR snížili celkovou hmotnost nového SRT 600 SX a zvýšili též jeho tuhost. V kombinaci s plně nastavitelnou 41mm USD vidlicí, hliníkovou kyvnou vidlicí a samostatným podsedlovým rámem se nový SRT 600 SX může pochlubit skvělou obratností při rychlé jízdě na silnici, ale i při proplétání náročným terénem.
Protože má SRT 600 SX opravdu bohatou seriovou výbavu, dostal samozřejmě i kontrolu trakce. Tento systém kontroly trakce zabraňuje nechtěnému prokluzu zadního kola při akceleraci motocyklu v různých podmínkách a na různém povrchu, avšak při všech jízdních situacích. Při akceleraci na kluzkém povrchu může snadno dojít k protáčení zadního kola (tj. když se zadní kolo otáčí rychleji než přední kolo). Systém kontroly trakce byl navržen tak, aby zabránil tomuto protáčení zadního kola, které by mohlo způsobit ztrátu kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS brání zablokování kol při brzdění, též tento systém kontroly trakce zabraňuje prokluzu (a tím i smyku) zadní pneumatiky. Když víte, že systém okamžitě a správně zasáhne, můžete si o to více užívat jízdu na Vašem SRT 600 SX.
SRT 600 SX má seriově montovaný kryt chladiče, který nejenže dobře vypadá, ale ochrání samotný chladič před odlétávajícím kamením a nečistotami od předního kola při jízdě v terénu. Boční kryty zase ochrání boky chladiče a tak tu máme další seriovou výbavu, kterou u mnoha konkurenčních motocyklů musíte připlácet.
Ne každý motocykl má hezký seriový výfuk. S čím dál přísnějšími emisními normami je též obtížné dosáhnout i na pěkný zvuk. SRT 600 SX ale dostal do vínku parádní seriový výfuk, který má navíc skvělý zvuk, který Vás potěší na každé vyjížďce, ale nebude Vás rušit na dlouhých cestách. Kvalitní zpracování výfuku i jeho koncovky Vám dodá hrdost a nebudete muset investovat do laděné koncovky, protože si užijete jízdu i s tímto seriovým výfukem.
Design nového modelu SRT 600 SX je založen na funkčnosti a technologických inovacích, stejně jako na jedinečném vnějším vzhledu, který jej odlišuje od ostatních motocyklů v kategorii cestovních motocyklů. Aerodynamická kapotáž snižuje turbulence, nabízí bezkonkurenční stabilitu při vysokých rychlostech a ochranu s nízkou hladinou hluku, díky čemuž jsou dlouhé cesty potěšením. Kompaktní výkonný LED světlomet nabízí ideální rozptyl světla do všech směrů. Do kapotáže jsou integrovány působivé, dobře viditelné a vertikálně umístěné LED blinkry.
V kokpitu je vedle TFT panelu po obou stranách integrována zdvojená zásuvka USB A a USB C (nalevo) a klasická 12V zásuvka (napravo) . Můžete skrz ně nabíjet například mobilní telefon, nebo si též zapojit navigaci. USB i 12V zásuvka má samozřejmě voděodolnou gumovou krytku.
Výrobce | QJ MOTOR |
Homologace | Euro 5+ |
Objem motoru | 554 ccm |
Počet válců | 2 |
Počet ventilů | 8 |
Chlazení | Kapalinou |
Vrtání x zdvih | 70,5 x 71 mm |
Max. výkon | 41,2 / 8250 kW / ot./min. |
Max. kroutící moment | 54 / 5500 Nm / ot./min. |
Spouštění motoru | Elektrické |
Převodovka | 6stupňová |
Sekundární převod | Řetěz |
Délka | 2200 mm |
Šířka | 900 mm |
Výška | 1380 mm |
Rozvor | 1500 mm |
Výška sedla | 805 mm |
Objem nádrže | 20 l |
Pneumatiky přední | 110/80 R19 |
Pneumatiky zadní | 150/70 R17 |
Odpružení přední | Upside-down vidlice Marzocchi |
Odpružení zadní | Jeden centrální tlumič Marzocchi |
Brzdy přední | Dvojitá kotoučová brzda 320 mm / ABS |
Brzdy zadní | Jednokotoučová brzda 260 mm / ABS |
Pohotovostní hmotnost | 219 kg |
Obsah motoru | nad 500 ccm |