Zařazeno v kategoriích: LINHAI
LINHAI UTV 1100 Diesel EPS, T1B
Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota a atraktivním designem s LED Matrix světlomety. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu s nosností půl tuny, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4/4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek pro soukromé i profesionální použití na trhu.
Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Silný a úsporný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí spolehlivostí a životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Na motor navazuje špičková automatická převodovka kanadské firmy CVTech.
Posilovač řízení usnadňuje řízení a zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači je řízení výrazně snažší a ani celodenní práce nebo dlouhá jízda vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje vynikající prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka můžete zvolit náhon pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě víc zvýšit trakci.
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a malý poloměr otáčení.
Na prostornou ocelovou korbu naložíte všechno, co potřebujete - ani půl tuny není problém. Odklápěcí / odnímatelné zadní čelo včetně postranic umožňují korbu snadno přeměnit na praktické velké plato. Díky plynovým vzpěrám je složení nákladu hračkou.
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně a ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání zcela přirozeně padne do ruky. Práce je snadnější, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje, řízení máte neustále pod kontrolou.
Mohutně dimenzované kotoučové brzdy poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou dobře předvídatelné a spolehlivě zastaví stroj i s těžkým nákladem nebo plně naloženým přívěsem.
Přístrojová deska s modře podsvíceným displejem je dobře čitelná, a poskytuje všechny důležité informace. K dispozici máte digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel počtu najetých km, ukazatel počtu motohodin, indikátor zařazeného pohonu 2WD / 4WD, ukazatel teploty chladící kapaliny, digitální palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Spolehlivý Linhai UTV1100 Diesel přesvědčuje také velkorysou výbavou již v základní ceně. Ke standardní výbavě patří například elektrický posilovač řízení EPS, extra silný naviják s tažnou silou 4500 lbs, sklopné ochrany nohou, přední nárazník, ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení (oko-čep), lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED Matrix světlomety nebo akustická signalizace zpátečky.
MNOŽSTVÍ ROZŠIŘUJÍCÍHO PŘÍSLUŠENSTVÍ K DOKOUPENÍ. |
Výrobce | LINHAI |
Oficiální stránky výrobce | www.atv-linhai.com |
Typ motoru | 4taktní |
Objem motoru | 1124 ccm |
Příprava palivové směsi | Vstřikování |
Počet válců | 3 |
Chlazení | Kapalinou, Elektrický ventilátor |
Vrtání x zdvih | 78 x 78,4 mm |
Kompresní poměr | 24:1 |
Maximální výkon | 18.493 kW / ot./min. |
Maximální kroutící moment | 72/3000 Nm / ot./min. |
Pohon | 2x4, 4x4 |
Změna režimu pohonu | Elektrické přepínání |
Diferenciál | Přední, zadní |
Uzávěrka diferenciálu | Přední, zadní |
Změna režimu diferenciálu | Elektrické přepínání |
Druh převodovky | Automatická |
Pomalý převod (redukce) | ano |
Zpátečka | ano |
Přenos výkonu | Kardan |
Posilovač řízení | Ano - EPS |
Spouštění motoru | Elektrické |
Zavěšení přední | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Pérování přední | hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Pérování zadní | hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Brzdy přední | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní | 2x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní | AT26 x 11 - 14 |
Délka | 3018 mm |
Šířka | 1520 mm |
Výška | 1905 mm |
Rozvor | 1930 mm |
Objem nádrže | 35 l |
Hmotnost | 700 kg |
Homologace pro silniční provoz | Ano - T1B (žlutá reg. značka) |