Lvíče vrací úder!! Leoncino je zpět. V novém kabátě, silnější, dravější!!!
Benelli představuje Leoncino 800 Trail, zbrusu nový motocykl s výrazným Off-roadovým duchem, který vyniká zvýšeným dvojitým výfukem a 19” předním kolem. Model výrobce se sídlem v italském městě Pesaro výrazně podtrhuje autenticitu konceptu typové řady Leoncino.
Zařazeno v kategoriích: Benelli
BENELLI Leoncino Trail 800 GREEN
Autentický vzhled s agresivnějšími tvary dokáže elegancí svých linií a moderním designem plně vyjádřit svou jedinečnost. Stroj si zachovává ikonické prvky řady Leoncino, kterou dále rozšiřuje.
Motor
Bijící srdce představuje spolehlivý a reaktivní kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o výkonu 56 kW (76,2 HP) při 8.500 ot./min a točivým momentem 67 Nm při 6.500 ot./min, se 4 ventily na válec a dvojitým časováním vačkové hřídele o zdvihovém objemu 754 ccm. Možno i jako verze 35 KW /následně zpět se zápisem do TP.
Rám
Zbrusu nový příhradový rám s ocelovými výztuhami, který skvěle zapadá do celkového designu stroje, zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost stroje, díky které si i méně zkušení jezdci užijí nové a vzrušující dobrodružství při každé jízdě. Do rámu stroje je elegantně vsazena šikmá a moderně vyhlížející ocelová nádrž o objemu 15 litrů s 3 litrovou rezervou.
Odpružení
Bezproblémovou, stabilní a efektivní jízdu zajišťuje v odskoku, kompresi a předpětí plně nastavitelná Upside-down vidlice značky Marzocchi se zdvihem 140 mm a průměrem 50 mm. Zadní rám je vybaven v předpětí pružiny a tlumení odskoku nastavitelným monoshockem.
Brzdy
O bezpečnost jízdy v jakýchkoli podmínkách se stará brzdový systém Brembo. Přední brzda s dvojitým polo-plovoucím kotoučem o průměru 320 mm je osazena čtyřpístkovým radiálním monoblokovým třmenem, brzdění zadního kola zajišťuje kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Ráfky a pneu
Bezdušové 17" ráfky z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatikami o rozměrech 120/70-17 (přední) a 180/55-17 (zadní).
Výrobce | Benelli |
Oficiální stránky výrobce | www.benelli.com |
Typ motoru | 4taktní |
Objem motoru | 754 ccm |
Počet válců | 2 |
Chlazení | Kapalinou |
Vrtání x zdvih | 88x62 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Max. výkon | 56/8500 kW / ot./min. |
Max. kroutící moment | 67/6500 Nm / ot./min. |
Spouštění motoru | Elektrické |
Převodovka | 6stupňová |
Sekundární převod | Řetěz |
Délka | 2200 mm |
Šířka | 870 mm |
Výška | 1210 mm |
Rozvor | 1480 mm |
Výška sedla | 834 mm |
Objem nádrže | 15 l |
Pneumatiky přední | 120/70 R19 |
Pneumatiky zadní | 170/60 R17 |
Odpružení přední | Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm |
Odpružení zadní | Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku |
Brzdy přední | Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS |
Brzdy zadní | Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost | 234 kg |
Obsah motoru | nad 500 ccm |
Model | Leoncino 800 |