Lvíče vrací úder!! Leoncino je zpět. V novém kabátě, silnější, dravější!!!
Benelli představuje Leoncino 800 Trail, zbrusu nový motocykl s výrazným Off-roadovým duchem, který vyniká zvýšeným dvojitým výfukem a 19” předním kolem. Model výrobce se sídlem v italském městě Pesaro výrazně podtrhuje autenticitu konceptu typové řady Leoncino.
Více informací
Zařazeno v kategoriích: Benelli Vybíráme pro Vás
BENELLI Leoncino Trail 800
Autentický vzhled s agresivnějšími tvary dokáže elegancí svých linií a moderním designem plně vyjádřit svou jedinečnost. Stroj si zachovává ikonické prvky řady Leoncino, kterou dále rozšiřuje. Motor Bijící srdce představuje spolehlivý a reaktivní kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o výkonu 56 kW (76,2 HP) při 8.500 ot./min a točivým momentem 67 Nm při 6.500 ot./min, se 4 ventily na válec a dvojitým časováním vačkové hřídele o zdvihovém objemu 754 ccm. Možno i jako verze 35 KW /následně zpět se zápisem do TP. Rám Zbrusu nový příhradový rám s ocelovými výztuhami, který skvěle zapadá do celkového designu stroje, zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost stroje, díky které si i méně zkušení jezdci užijí nové a vzrušující dobrodružství při každé jízdě. Do rámu stroje je elegantně vsazena šikmá a moderně vyhlížející ocelová nádrž o objemu 15 litrů s 3 litrovou rezervou. Odpružení Bezproblémovou, stabilní a efektivní jízdu zajišťuje v odskoku, kompresi a předpětí plně nastavitelná Upside-down vidlice značky Marzocchi se zdvihem 140 mm a průměrem 50 mm. Zadní rám je vybaven v předpětí pružiny a tlumení odskoku nastavitelným monoshockem. Brzdy O bezpečnost jízdy v jakýchkoli podmínkách se stará brzdový systém Brembo. Přední brzda s dvojitým polo-plovoucím kotoučem o průměru 320 mm je osazena čtyřpístkovým radiálním monoblokovým třmenem, brzdění zadního kola zajišťuje kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem. Ráfky a pneu Bezdušové 17" ráfky z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatikami o rozměrech 120/70-17 (přední) a 180/55-17 (zadní). |
Typ motoru: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih: | 88 x 62 mm |
Zdvihový objem: | 754 ccm |
Kompresní poměr: | 11,5 : 1 |
Maximální výkon: | 56 kW (76,2 Cv) při 8500 ot. / min. |
Max. točivý moment: | 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min. |
Startování motoru: | Elektrický startér |
Převodovka: | 6ti rychlostní |
Sekundární převod: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V): | 2.200 x 870 x 1.210 mm |
Rozvor: | 1.480 mm |
Výška sedla: | 834 mm |
Objem nádrže: | 15 litrů ,reserva 3l |
Pneumatika - přední: | 120/70 R19 |
Pneumatika - zadní: | 170/60 R17 |
Odpružení - přední: | Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 148mm |
Odpružení - zadní: | Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku |
Brzda - přední: | Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS |
Brzda - zadní: | Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost: | 234 kg |
svíčka: | NGK CR8E |
Výrobce | Benelli |
Oficiální stránky výrobce | www.benelli.com |
Typ motoru | 4taktní |
Objem motoru | 754 ccm |
Počet válců | 2 |
Chlazení | Kapalinou |
Vrtání x zdvih | 88x62 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Max. výkon | 35/8500 kW / ot./min. |
Spouštění motoru | Elektrické |
Typ převodovky | Automatická |
Převodovka | 6stupňová |
Sekundární převod | Řetěz |
Délka | 2140 mm |
Šířka | 870 mm |
Výška | 1160 mm |
Rozvor | 1460 mm |
Výška sedla | 805 mm |
Objem nádrže | 15 l |
Pneumatiky přední | 120/70 - ZR17 – M/C 58W |
Pneumatiky zadní | 180/55 - ZR17 – M/C 73W |
Odpružení přední | Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm |
Odpružení zadní | Nastavitelný monoschock |
Brzdy přední | Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS |
Brzdy zadní | Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg |