Moto příslušenství
- Příslušenství
- Stojany
- Pneumatiky
- Oleje a kapaliny
- Motokosmetika
- Baterie-moto
- Páčky
- Zrcátka
- Doplňky Chopper
Oblečení & Obuv
- Bundy
- Funkční oblečení
- Kalhoty
- Kombinézy
- Motocrossové oblečení
- Obuv
- Kožené doplňky
- Ochranné a čistící prostředky
Doplňky
NOVINKY EMAILEM
Zadejte svůj e-mail a budete informování o novinkách a výhodných akcích.

Odesláním tohoto formuláře, spolu s údaji zde obsaženými, výslovně prohlašuji, že souhlasím se zpracováním mnou poskytnutých osobních údajů dle příslušných ustanovení Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR).
POPIS
Přilba SCHUBERTH C3 PRO
C3 Pro je vyrobena ze skelného vlákna, které je, spolu s přidanou speciální pryskyřicí, lisováno za vysokého tlaku ve vakuu, čímž vznikne přilba neobyčejné pevnosti a velmi nízké hmotnosti – 1570g.
Vnitřní skořepina vyrobená ze speciální pěny EPS je vyrobena tak, aby pohltila co nejvíce otřesů a zajistila maximální bezpečí.
Kombinace vybraných materiálů COOLMAX®, Thermocool® a následné použití povlaku Interpower® zajišťuje skvělou ventilaci interiéru přilby.
Vnitřní výstelka COOLMAX® je zcela odnímatelná a je možné ji prát (při 30 °C nebo ručně). Je vhodná pro horké i chladné počasí, je hypoalergenní a antibakteriální.
Systém zapínání:
Ráčnový zámek Micro-lock má přesné upravení pásku pod bradou díky nastavení na obou stranách
Hledí:
Čiré optické hledí třídy 1.
Přilba má "městskou pozici" pro maximální ventilaci při pomalé jízdě
Technologie dvojitého hledí zaručuje, že se hledí nebude zamlžovat
Výměna hledí bez nářadí - díky technologii EasyChange je výměna hledí mimořádně rychlá a jednoduchá
Zabudovaná vnitřní sluneční clona s 80% zatmavením umožňuje rychlou reakci a nastavení podle intenzity světla. Sluneční clona je integrována ve skořepině přilby a je polohovací.
Aerodynamika:
Přilba C3 Pro byla speciálně navržena pro řízení při běžné a sportovní jízdě. Zůstává stabilní i při vysokých rychlostech (nad 160 km/h). Speciální tvar skořepiny přilby s integrovaným spojlerem zajišťuje, že ani při vyšších rychlostech C3 Pro nevytváří v podstatě žádný vztlak. Přilba C3 Pro také zajišťuje snížený odpor vzduchu, vyšší směrovou stabilitu a významné snížení třepání helmy při jízdě.
Akustika:
Tichá přilba znamená pro motorkáře aktivní bezpečnost - umožňuje jezdci soustředit se na řízení – zvlášť při vyšší rychlosti. Velmi tichý provoz C3 Pro zajistilo mnoho hodin testování ve větrném tunelu Schuberth. Kompletní akustický balíček spolu s optimalizovanou skořepinou přilby, větrným deflektorem a ergonomický tvar polstru na krku dělají přilbu C3 Pro jednou z nejtišších přileb na světě (82 dBA).
Inovativní ventilační systém:
Systém větrání v přilbě C3 Pro je kombinací vícečetných průduchů v pěně EPS ve skořepině a ventilace v oblasti hlava/brada/ústa zaručuje efektivní distribuci vzduchu v celé přilbě. Vzduchové kanálky ve vnitřní skořepině přilby nasměrují vzduch do ventilace na čele a ten pokračuje až do zadní části přilby. Nízký tlak převládající v zadní části přilby zajišťuje, že vnitřní vzduch je nepřetržitě odsáván přes výstupy vzduchu a zvláštní síťovinu v polstrování na krku.
Obousměrné odvětrávání poskytuje až 9 litrů čerstvého vzduchu za vteřinu.
Přívod kyslíku:
Za chladného počasí se často stává, že s uzavřeným přívodem vzduchu je oblast krku izolována kuklou, šátkem nebo šálou
V takovém případě by mělo být hledí z bezpečnostních důvodů pootevřeno při volnoběhu, např. na semaforech, nebo při pomalé jízdě kvůli koncentraci oxidu uhličitého
Komunikační systém SRC-System™:
Přilba C3 Pro je standardně připravena pro komunikační systém SCHUBERTH SRC-System™ C3 Pro. Aby byl zaručen co nejlepší rádiový příjem, je přilba C3 Pro vybavena 2 integrovanými anténami kvůli zesílení příjmu rádiových vln a připojení Bluetooth®.
Anténa Bluetooth® umožňuje bezdrátové mobilní, GPS a intercomové spojení s jinými uživateli systému SRC-System™
Anti-Roll-Off Systém - A.R.O.S.:
Systém Anti-Roll-Off System (A.R.O.S.) byl speciálně vyvinut firmou Schuberth a je součástí každé přilby Schuberth. Za předpokladu, že je upínací pásek pod bradou zapnutý a správně nastavený se přilba nemůže zhrnout zezadu přes hlavu.
Nebezpečí kontaktu mezi oblastí brady přilby a bradou nebo krkem je minimální vzhledem k malému úhlu náklonu
Jsou sníženy eventuální následky dopravní nehody, kdy helma může přijít do styku s hrudí.